הסדר טיעון על החזקה/שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית

החזקת אגרופן או סכין שלא כדין והחזקת כלים להכנת סם לא לצריכה עצמית.

 

כתב אישום שהתחיל עם החזקה/שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין והחזקת כלים להכנת סם לא לצריכה עצמית.

לאחר משא ומתן עם יחידת התביעות, באמצעות עו”ד פלילי, תוקן כתב האישום בכך שסעיף החזקת אגרופן וסכין נמחקו מכתב האישום וסעיף השימוש בסמים תוקן לשימוש עצמי, זאת על אף המשקל של 24.2703 גרם של סם מסוג חשיש וסם מסוג קנבוס במשקל 0.2436.

 

במסגרת הסדר הטיעון:

הנאשם הורשע על פי הודאתו, במסגרת הסדר טיעון, בעבירות של החזקת סם לצריכה עצמית  והחזקת כלים בכך שביום 14.12.18 החזיק ברכבו סם מסוכן וכלים לשימוש בסמים.

ב”כ הצדדים הגיעו להסדר לפיו ייגזר על הנאשם עונש של מאסר על-תנאי, פסילה על-תנאי וקנס.

לאחר ששקלתי את כל הנסיבות הצריכות לעניין ובהן גילו של הנאשם, נסיבות חייו, עברו הפלילי, 7 כתב האישום שתוקן ומותן, חלוף הזמן מאז ביצוע העבירות, הודאתו של הנאשם וחסכון בזמן  שיפוטי יקר והאינטרס הציבורי, מכבדת את הסדר הטיעון בהיותו מאזן נכונה בין האינטרסים השונים ומשקף מדיניות ענישה ראויה, והולם את מתחמי הענישה כפי שנקבעו מעת לעת בפסיקה, וגוזרת על הנאשם את העונשים הבאים:

א. מאסר על תנאי למשך 5 חודשים והנאשם לא יישא עונש זה אלא אם יעבור בתוך 3 שנים מהיום עבירות על פקודת הסמים המסוכנים והחזקת סכין.

ב. קנס כספי בסך 500 ₪ או 5 ימי מאסר תמורתו.

הקנס ישולם עד ליום 1.10.20 .

הנאשם מתבקש לגשת למזכירות בית המשפט על מנת לקבל שובר תשלום.

ג. פוסלת הנאשם מקבל ומהחזיק רישיון נהיגה למשך 5 חודשים פסילה על תנאי והנאשם לא יישא בעונש זה אלא אם יעבור בתוך 3 שנים מהיום עבירה על פקודת הסמים המסוכנים.

מוצגים – סכין, סמים וכלים יושמדו; טלפון וכסף יוחזרו לבעלים ובהעדרם יחולטו או יושמדו לפי  החלטת קצין ממונה.

יצירת קשר